Samsung UE40J6240AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40J6240AW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

mr francois 09-03-2017

Mooie Smart TV

Geschreven voor: Samsung UE40J6240AW

Enkele dagen in bezit ,makkelijk te installeren ,mooi beeld maar wel nog even wennen , mijn vorige TV is een Panasonic Plasma die het nog perfect doet en dat beeld is toch nog wel beter .Maar de aankoop van deze Smart TV is er gekomen door de kleinzoon ! zo kan hij als hij hier is met zijn samsung tablet en smartphone de koppeling maken met deze TV . Zelf heb ik een Wiko Lenny smartphone en het lukt mij niet , vandaag kreeg ik mail van Wiko dat dit inderdaad niet kan ..da's wel jammer.Het geluid is voor mij in orde je kan geen HIfi installatie verwachten , het schakelen is wel aan de trage kant en soms wel even vervelend., voldoende HDMI en USB aansluitingen ,mis toch nog wel een scart .Gezien de prijs is het denkelijk wel een goede koop.Nog even vermelden ik bestelde bij Coolblue zaterdag namiddag en op zondag rond 11:00 afgeleverd bij mij thuis in Belgie ...niet te geloven !! wat een service .

Pluspunten

• mooi beeld
  • meerdere HDMI en USB

Minpunten

• schakelen aan de trage kant